VERZENDEN & RETOURNEREN

Verzending

Onze sieraden worden met de hand voor je gemaakt en daarom kan het tot 10 werkdagen duren voordat je bestelling binnen is. Onze pakketten worden verzonden met MyParcel, PostNL of DPD en worden verzonden met een beveiligde verzendmethode.

Na verzending zijn de geschatte levertijden als volgt:
 

Nederland: 1-2 werkdagen 

Europa: 7-10 werkdagen 

Let op: invoerrechten en belastingen die door de douane worden geheven, zijn voor eigen rekening van de klant. 

Verzendkosten 

Door onze kleinere marges streven wij ernaar u een op maat gemaakt kwaliteitssieraad aan te bieden voor een bescheiden prijs. Daarom bieden we geen gratis levering aan en doen we niet mee aan grote aanbiedingen of verkopen met onze tijdloze stukken. Wij hopen op uw begrip. 

  • Nederland: € 4,95 voor Brievenbuspost. 
  • Track & trace + verzekering €6,95 - €7,55 of €9,50 afhankelijk van de waarde. 
  • Europa: € 12,95  

Retourneren

Wil je een of meer van je artikelen retourneren?

Niet-gepersonaliseerde sieraden kunnen binnen 14 dagen na de bezorgdag op eigen kosten worden geretourneerd (meestal via briefpost met alleen wat postzegels). Een artikel dat niet aan de eisen voldoet, kan worden geruild voor een tegoedbon of een terugbetaling. Gedragen oorbellen, armbanden, ringen en kettingen kunnen om hygiënische redenen helaas niet geretourneerd worden.

Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

* cadeaubonnen

In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeelte van de prijs terugbetaald: (indien van toepassing)

* Artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken, en waarbij dit niet aan ons te wijten is

* Artikelen die niet binnen een periode van 14 dagen na levering worden teruggestuurd

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd.

Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.

Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je creditcard. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is.

Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken.

Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via reggieslabel@hotmail.com.

Afgeprijsde artikelen (indien van toepassing)

Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd.

Ruilen (indien van toepassing)

We vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen.  Als je een artikel wilt ruilen tegen hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar reggieslabel@hotmail.com en stuur het artikel naar Lodewijkstraat 40, Dordrecht, Zuid Holland, 3314LN, Nederland.

Geschenken

Als het gaat om een artikel dat specifiek als cadeau gekocht is en rechtstreeks naar jou is verstuurd, ontvang je een tegoed voor de waarde van het teruggestuurde artikel. We sturen je een cadeaubon zodra we het teruggestuurde artikel hebben ontvangen.

Indien het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt of de gever het artikel eerst zelf in ontvangst heeft genomen en pas daarna aan jou heeft gegeven, betalen we het artikel terug aan diegene die het jou gegeven heeft en krijgt diegene dus bericht dat je het hebt teruggestuurd.

Verzending

Om je artikel terug te sturen, moet je het verzenden naar Lodewijkstraat 40, Dordrecht, Zuid Holland, 3314LN, Nederland.

De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor jouw rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht van je terugbetaling.

Hoe lang een vervangend artikel naar jou onderweg is, hangt af van waar je je bevindt.

Als je ons een artikel stuurt met een waarde van meer dan € 75, overweeg dan een verzendservice met een traceeroptie of een verzekering. We geven geen garantie dat we je teruggestuurde artikel zullen ontvangen.